fredag den 12. august 2011

Lidt reklame For Nathan og Løbeklinik

Hej

Så er jeg endelig på banen igen med lidt reklame for mig selv og mine produkter.

Det første jeg vil reklamere for er:

Nathan væskesystemer og tilbehør.



Jeg har været heldig og opkøbe et begrænset parti Nathan produkter hos Distributøren for Nathan i DK.

Det betyder at jeg kan tilbyde disse amerikanske kvalitets produkter til yderst favorable priser.
Klik på link og læs mere.

Nathan prisliste og information

Du bestiller blot ved at sende mig en mail til info@bodyage.dk med vare og eventuel str. og farve.
Så sender jeg fluks til dig med en faktura.

MEN SKYND DIG DER ER IKKE MEGET TILBAGE.

Din Form Løbeklinik 

I slutningen af september og begyndelsen af oktober afholder jeg løbeklinik med fokus på optimal løbestil.

Klinikkerne afholdes både i København, Odense og Århus.

Er du interesseret, læs mere her:

Din Form løbeklinik

Send mig en mail info@bodyage.dk  eller ring på 20 20 20 27, hvis du er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar